Nieuws

Imagineering effectief kompas voor merkbeleving en organisatieontwikkeling - Van Gogh Homeland

Imagineering

Steeds vaker zetten organisaties imagineering in voor het ontwikkelen van hun organisatie en business. Maar wat is dit dan precies? Waarin zit het onderscheid met storytelling? En wat kun je er als onderneming in de leisure branche mee om structureel het verschil te maken?
whitepaper bestemming nl - Van Gogh Homeland

Bestemming NL

Het NBTC heeft in Perspectief 2030, de nieuwe visie op toerisme, de ambitie beschreven dat iedere Nederlander in 2030 profijt heeft van toerisme. Toerisme dient hiervoor niet langer een doel op zich te zijn.
Kompas (be)leefbaar Brabant programma - Van Gogh Homeland

Kompas (be)leefbaar Brabant programma

In samenwerking met onze partners ontwikkelen we de invulling van het programma 2021: met het (Be)Leefbaar Brabant programma bieden we onze partners een podium om hun visie op maatschappelijke opgaves te delen.
Duurzaam stakeholder management - Van Gogh Homeland

Duurzaam stakeholder management

Het grootste verschil tussen stakeholder management en stakeholder engagement is wederkerigheid en evenwicht. Bij stakeholder management ligt de nadruk op eenrichtingsverkeer en het is een nuttig instrument om projectrisico’s te verminderen.
Logo - Van Gogh Homeland

Storytelling

Natuurlijk, iedereen kan een verhaal verzinnen. Maar hoe zorg je ervoor dat dit ook op lange termijn beklijft en bijdraagt aan de business van jouw onderneming? Storytelling kan het verschil maken. Juist in de leisure sector, waar het altijd draait om beleving.
logo - Van Gogh Homeland

Blijvend investeren in Brabantse vrijetijdssector essentieel

Heel ondernemend Brabant wordt getroffen door de coronamaatregelen. De cultuur-, evenementen-, horeca en recreatiesector misschien wel het hardst. De sector waar in Brabant maar liefst 85.000 mensen werkzaam zijn.